Gå vidare till innehåll

GLÖM INTE ATT TA HAND OM DIG SJÄLV!

Återbetalningspolicy

Reklamation
För de flesta artiklar, i den osannolika situationen att din produkt är defekt, kan du skicka den tillbaka till oss för återbetalning eller utbyte inom 30 dagar efter att du har fått din leverans.  

För att vara berättigad till retur måste din produkt vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också finnas i originalförpackningen.

Returer
Returer skickas till:
Swedish Ecom
Att: CupFlex
Österögatan 1
16440 Kista.
Märk paketet med ditt ordernummer och namn. 

När din retur har mottagits och inspekterats meddelar vi dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om du är godkänd, kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom 5 arbetsdagar.

Försenade eller saknade återbetalningar (om tillämpligt)
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.

Kontakta din bank. Det finns ofta någon behandlingstid innan en återbetalning publiceras.

Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss genom att använda vårt kontaktformulär.

Utbyten (om tillämpligt)
Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta det mot samma objekt, skicka ett e-postmeddelande med vårt kontaktformulär.

Frakt vid öppet köp
Du ansvarar själv för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara inom öppet köp. Fraktkostnader återbetalas inte. 

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.

Frakt vid garanti
Är din produkt defekt eller om du köpt till livstidsgaranti meddelar du oss på hej@cupflex.se eller via formuläret med ditt namn och order och vi kommer förse dig med retursedel. Så snart produkten är skickad till oss kommer vi att skickar ut en ny enhet till dig. 

OBS - Om du levererar en vara över 750 kr bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi får din returnerade artikel.